Beklager, men denne diskusjonen er nettopp avsluttet.
I dag mottok jeg enda et stygt brev i postkassa. SI tar alle skattepengene jeg har tilgode selv om jeg påklaget hele bidragsgreiene før Nav tok barnetillegget mitt som dem tilbakeholdt i ett år - så jukset Nav Bærum trygd med regnskapet og Nav Fana trygd med flere betaler mesteparten av min lave uføretrygd rett i lomma på en millionlønnet familievoldsmann - Mine for mye betalte skattepenger som jeg gledet meg til å få utbetalt etter å ha sultet ufrivillig i månedsvis pga en viss en som ikke ivaretok mine interesser. Dem raner meg.
Pga en viss en så har jeg bidragsgjeld som aldri vil bli nedbetalt - jeg ble fratatt all rett til nine to små sønner i hemmelig rettergang av meg 1. mars 2004 og ihjelflås i bidrag til en millionlønnet familievoldsmann som tidlig på 1990-tallet truet meg med at han skulle sørge for at jeg fikk så mye gjeld at jeg aldri kom meg på beina igjen om jeg gikk fra ham, han truet meg med mer enn det også.
I tillegg så er det en viss en vil ha has på meg for enhver pris.
Jeg er fratatt mer enn retten til en rettferdig rettergang av min egen advokat som ikke skyr noen midler for å knuse livskiten av meg.
Merker:
Velkommen til
DEMOKRATI
Registrer deg
eller logg inn
© 2009 Laget av Kristin Brataas på Ning. Lag ditt eget sosiale nettverk